חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

אחסון חפצים גדולים

חפצים גדולים דורשים פתרונות אחסון מיוחדים (בקטגוריה יכולים להיכלל למשל רהיטים, מכשירי חשמל או ארגזים מלאים בבגדים וציוד אישי אחר). בגלל הגודל של אותם חפצים, כמעט בלתי אפשרי לאחסן אותם בבית פרטי. יתרה על כך, אפילו מחסן סטנדרטי או גינה לא מספיקים. בנוסף, אחסון של חפצים גדולים דורש תחזוקה – כמו למשל מבחינת ניקיון של המחסן או הדברה והרחקת מזיקים.

הפתרון המתאים עבור הוא שימוש במכולות של חברות אחסון. חברות הובלה ואחסון מאפשרות כיום השכרת מחסנים לתקופה קצרה, בינונית וארוכה וחלקם יכולים להתאים גם עבור חפצים גדולים במיוחד. יתרה על כך, החברה יכולה לקחת אחריות על שינוע של החפצים אל המחסנים באמצעות הובלה מסודרת.

למה להשתמש בשירות של אחסון חפצים גדולים?

  1. אבטחה של המחסנים – חפצים גדולים נוטים בדרך כלל להיות יקרים יותר מחפצים רגילים, לכן יש סכנה שהם ייגנבו. בשביל למנוע את הסכנה הזו או לכל פחות לצמצם אותה עד למינימום, מה שאפשר לעשות זה לאבטח את המחסנים עצמם.

  2. נגישות מלאה אל הציוד והאחסון – שירותי אחסון מיועדים עבור קהל יעד מגוון שמקבל מפתח וגישה מלאה. אחרי השכרת המחסן, בעלי החפצים הגדולים והציוד יכולים לבחור לבד מתי להגיע אליו, מתי להוציא אותו החוצה ומתי להוסיף פנימה עוד פריטים. בכל אחד מההקשרים האלה, הדגש הוא על נגישות מלאה אל הציוד.

  3. עלות משתלמת – אפשר לשכור מחסנים לתקופות בינוניות וארוכות ולהוריד משמעותית את המחיר ליום. אפשרות אחרת היא לשכור את המחסנים לתקופות קצרות יותר, אך לפנות מקום שיש בבית או במחסן של הבניין. בכל מקרה, העלות משתלמת והיא גם נובעת בחלקה מתחרות בין חברות הלוגיסטיקה שתורמת לירידת המחירים.

למי מיועד השירות?

שירותי אחסון מיועדים בראש ובראשונה עבור אנשים פרטיים. אצל אנשים פרטיים עם חפצים שנמצאים למשל בין דירות או בתהליך של רילוקיישן בחו"ל, זה פחות או יותר הפתרון היחיד שעל הפרק. באמצעות פתרון כזה, אנשים פרטיים יכולים לאחסן כל סוג של חפץ גדול שיש להם בבית ואף לגשת אליו מתי שזה מסתדר להם.

אבל שירותי אחסון מתאימים כמובן גם עבור לקוחות בסקטור העסקי. כאן מדובר על בעלי עסקים, יבואנים או יצואנים שעוסקים בסחר בינלאומי וחברות גדולות שמפוזרות בכל רחבי הארץ. אם לאותן חברות אין פתרונות לוגיסטיקה משלהן אבל יש להן ציוד וחפצים שדורשים אבטחה ואחסון, הן בדרך כלל יעדיפו לפנות למי שמתמחה בזה.

לשם השוואה, בסקטור המוסדי משתמשים בפתרונות אחסון לחפצים גדולים בגלל סיבות אחרות. כאן מדובר בעיקר על חפצים של בתי חולים, בתי ספר או גופים שונים של העירייה ושל הרשויות. במקרים כאלה, הדגש הוא על מיקור חוץ של שירותי האחסון ושירותי הובלות בחיפה והסביבה – כדי להעביר את האחריות לחברת לוגיסטיקה שיש לה את הניסיון הנדרש אבל גם את המיומנות, את הצוות ואת הפתרונות.

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן