חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

איך לבחור שירותי אחסון?

בחירה נכונה של שירותי אחסון מחייבת התייחסות לשורה ארוכה של פרמטרים ושיקולים. במאמר הבא נציג את השיקולים המרכזיים ולאחר מכן גם נבין את ההשפעה של כל אחד מהם על השירות המבוקש. שירותי אחסנה למעשה פותרים עבור הלקוחות את הבעיה של אחסון לטווח קצר, בינוני וארוך. בפועל, השירות מבוסס על הקצאת שטחי אחסון ייעודיים עבור הצרכים השונים של כל לקוח בנפרד. בשביל לתת מענה על צרכים כל כך מגוונים, אפשר למשל לבחור את המחסן לפי גודל, היקף ומספר הפריטים והתכולה.

שיקולים לבחירת שירותי אחסון

אין תשובה חד משמעית לשאלה איך לבחור שירותי אחסון, כי כמעט כל לקוח מחפש דברים קצת אחרים. אבל אם רוצים לקבל החלטה מבוססת בשאלה הזו, ניתן לעשות זאת בעזרת השיקולים הבאים:

  1. בחירת שירות לפי המלצות – המלצה אובייקטיבית וחיובית של לקוחות מרוצים היא כמעט תמיד סימן בטוח למקצועיות של החברה שמספקת את האחסון.

  2. מחיר – הדרך הנכונה לבחור שירותי אחסון היא להגדיר את מסגרת התקציב ואת סכום הכסף שאותו רוצים להשקיע. על בסיס הגדרה מסודרת של מסגרת התקציב, ניתן לדעת מראש איזה מחסנים לבחור.

  3. בחירה לפי תנאים – באמצעות סקירה של תנאי החוזה ניתן לדעת לכמה זמן אפשר לאחסן את הפריטים, האם יש מקום לשינוי תקופת האחסון בהתראה קצרה או ארוכה, כמה יעלה להוסיף ימים, מה רמת הנגישות אל הציוד מבחינת שעות וכן הלאה.

ביקור במחסן

חברת זוארץ הובלות מאפשרת לקהל היעד והלקוחות שלה לבקר במקום לפני שהם מתחייבים להזמין מהן את השירות. אופציה כזו יכולה לעזור לראות את המחסן מקרוב, להתרשם מרמת התחזוקה והניקיון שלו, צרו קשר להזמנת שירות ופרטים. מוזמנים לקרוא גם על שירותי אחסנה בחיפה שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו.

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן