בעת
העברת משרדים ממקום למקום חשוב לעבוד בצורה מסודרת. אין ספק שבמשרד, קטן ככל שיהיה, לא רק שיש
מוצרים ופריטים רבים בעלי חשיבות אלא מדובר גם
בפריטים שבירים כמו למשל מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי חשמל, רהיטים מעוצבים וכן
הלאה. זה לא משנה אם זה משרד הייטק, נסיעות, רואי חשבון או משרד עורכי דין, בסופו של דבר צריך לעבור בצורה נכונה עם כל השירותים. שירותי פירוק והרכבה,
שירותי אריזה, שירותי מנוף, כל אלו חייבים להיכלל בהובלה עצמה. כך עושים את המעבר בצורה נכונה גם כאשר משאירים חלק מהרהיטים והציוד במקום הקודם.