חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

המדריך המלא למעבר דירה

לצד ההתרגשות הרבה שאוחזת בכם לקראת מעבר דירה, יש כמובן לא מעט דברים שאתם מבינים שאתם חייבים לדאוג להם, ומומלץ לעשות זאת כמובן כמה שיותר מהר. כדאי לזכור כי מעבר חלק של דירה תלוי לא פעם בחברת ההובלות שאתם תבחרו בה – רצוי לבחור חברת הובלות דירה שבאמת אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, כדי שההובלה שלכם תסתיים בהצלחה ,תהיה גם קצרה בזמן ותאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות. במאמר זה נציג לכם כמה טיפים נוספים, שיעזרו לכם להתכונן לקראת תהליך המעבר בצורה נינוחה.

למה נדאג לקראת מעבר הדירה?

  • חשבונות ושירותים במעבר דירה – זה נכון שצריך לבחור חברת הובלות דירה, וצריך לארוז הכל היטב, לדאוג שיש לכם מפתח, להכין את הילדים, וכיו"ב. אולם, יש נושא אחד שמחייב את תשומת הלב שלכם תמיד, וזה הנושא של החשבונות שאתם מקבלים ושירותים שונים שמגיעים עד לבית שלכם. אל תשכחו שכעת, אתם צריכים בעצם לשנות את הכתובת שלכם, כדי שהחשבונות שאתם מקבלים בדואר, יגיעו לכתובת החדשה. רצוי מאד להיעזר בשירותי דואר ישראל. אפשר לעדכן את הדואר שסיימתם תהליך של מעבר דירה, והדואר בעצם מבצע מעבר אוטומטי של דואר. כל דואר שיישלח לכתובת הישנה – יעבור אוטומטית לכתובת החדשה. זה כמובן מונע תקלות ומאפשר לכם לקבל את דביר הדואר. דרך הדואר גם אפשר לשלוח עדכון אוטומטי לחברות שונות כמו הבנקים וקופות החולים על כתובתכם החדשה. רצוי כמובן גם לעדכן את כתובתכם במשרד הפנים כדי שתקבלו מכתבי רשמיים ישירות לכתובת החדשה. אם אתם מקבלים עיתונים עד הבית – עדכנו את מחלקת המנויים שעברתם דירה.

  • טיפים לאריזה לפני מעבר דירה – כמובן שאתם זקוקים לאריזות מתאימות, לפני הכל. כשאתם פונים לחברת הובלות דירה, ציינו בפניה שאתם מעוניינים גם לקבל קרטונים איכותיים לאריזה בכמות מספקת. הקרטונים אמורים להיות חזקים דיים, אך שימו לב שאתם לא מעמיסים עליהם יותר מידי. ספרים למשל, עדיף לאחסן בתוך קופסאות קטנות יחסית, כדי שאלו לא יהיו כבדות מידי וייקרעו. בגדים לעומת זאת, מומלץ לשמור כמובן בתוך ארגזים גדולים כי משקלם איננו רב. שימו לב! חפצים שבירים יש לעטוף היטב לפני שאורזים אותם – רצוי באמצעות נייר בועות או אריזות קלקר, ואם עין אז לעטוף בכמה שכבות של נייר עיתון. על הארגזים עם החפצים השבירים, יש כמובן להוסיף כיתוב שהם מכילים חפצים שבירים. יש לקבל גם חומרי עיטוף למכשירי החשמל הגדולים, והכי חשוב – לפנות מספיק זמן לאריזה, ולא לדחות את זה לרגע האחרון. במידה ואתם רוצים אריזה מקצועית השתמשו בשירותי אריזה שאנחנו מציעים ללקוחותינו.

כך אתם מבטיחים לעצמכם מעבר דירה חלק ונוח

בשורה התחתונה, שימו לב תמיד כי מעבר הדירה המוצלח תלוי בהחלט באריזה המתאימה, ובכך שאתם תדאגו לעדכן את הכתובת שלכם. נכון שזה תהליך שיכול לקחת כמה ימים, אבל בסופו של יום עוברים את השלב הזה – ומצליחים לפתוח דף חדש.

זוארץ הובלות איתכם לאורך כל הדרך

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן