חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זוארץ-הובלות-ואחסנה-2

העברת חפצים גדולים

כדי להעביר חפצים גדולים יש צורך לפרק אותם ככלה הניתן. חפץ גדול מאוד, בין אם מדובר על פריט אומנות כלשהו או על רהיט, יהיה קשה מאוד להוביל אם אין הוא לא בחלקים קטנים יותר שאפשר גם לארוז ולהוביל עם הידיים. אמנם סחיבה של חלקים גדולים גם יכולה להיות קשה מאוד אך היא עדיין קלה הרבה יותר מסחיבה של החפץ השלם. הובלת רהיטים גדולים וכבדים יכולה להיעשות במנוף. חשוב לזכור כי פירוק החפצים צריך להתבצע בזהירות רבה כי חפצים גדולים יכולים לעתים להיראות לנו כמו אלו שפורקו היטב אך רק בעת ההרכבה נבין שעשינו טעות חמורה. לכן כדאי להשאיר את הפירוק לאנשים שמבינים כיצד לעשות זאת נכון. אנחנו בזוארץ הובלות מעניקים בין היתר גם שירותי הובלת רהיטים בחיפה

אריזת החפצים למניעת שריטות

אריזת הפריטים היא אחד השלבים החשובים ביותר בדרך להובלה נכונה. העברת חפצים גדולים אמנם תהיה קשה הרבה יותר מהובלה של חפצים קטנים אך כל עוד הם ארוזים היטב אין סיבה שהם יישרטו, יישברו או יתעקמו. חשוב לזכור כי האריזה לא תמיד תהיה כל כך פשוטה אך בכל מקרה אין לזלזל בה. יש נטייה לחשוב שחלקים גדולים או פריטים שלמים גדולים יכולים להינזק במידה מועטה יותר מאשר פריטים קטנים אך זה לא כך באמת. פריט גדול יכול להינזק בחדר המדרגות מהקיר או מהמעקה והוא יכול להיות מכוער מאוד כאשר מרכיבים אותו שוב, וחבל שזה יקרה, ודאי אם היה ניתן למנוע זאת באמצעות אריזה נכונה.

כוח אדם רב או שימוש במנוף

אז אחרי שהבנו שכדי לבצע העברת חפצים גדולים בצורה נכונה וזהירה יש צורך לפרק אותם עד כמה שניתן ואז לארוז אותם היטב הגיע הזמן להבין כיצד משנעים אותם בפועל. השינוע שלהם חייב להתבצע על ידי מספר אנשים ולכן אם אתם רוצים להעביר חלקים גדולים כמו ארון הזזה או שולחן אוכל גדול חשוב מאוד להיעזר בכמה אנשים, לפחות שלושה. הסיבה שצריך לפחות שלושה אנשים היא ליתר ביטחון כי גם כאשר רק שניים יכולים לסחוב את הפריט חשוב מאוד שיהיה מישהו שלישי שיהיה שם ברגע שהפריט כמעט וייפול או שיהיה צורך בהחלפה של הידיים כדי שאחד מהסבלים ינוח. כמובן שיש אפשרות הרבה יותר נוחה להשתמש במנוף ואז יש צורך לפנות למנופאי מוסמך או לחברת הובלות שתבצע את ההובלה בעזרתו. בזוארץ הובלות אנחנו עושים הובלות מנוף בכל רחבי הארץ, עם אחריות ודאגה לכל רהיט. כמובן משפר משמעותית את ההובלה מבחינת מהירות ובטיחות.

כיצד נדע מה השיטה הכי טובה?

השיטה הכי טובה להעברת חפצים גדולים היא כמובן להשתמש במנוף. כל חברת הובלות גדולות מספקת את השירות הזה.  אך זה תלוי מאוד בתנאי השטח ובסוג הפריט. יש פריטים גדולים מאוד שאפשר לפרק ואז ההובלה שלהם תהיה נוחה מאוד ויש פריטים שיהיו קטנים יותר אך אי אפשר לפרק אותם או שהם רגישים יותר. לכן חשוב מאוד להתייחס לכל העברה של פריט גדול באופן אינדיבידואלי ואז יהיה הרבה יותר קל להבין מה תהיה הדרך הנכונה להעביר אותו.

אפשר להשאיר את הרהיט מאחור

יש אפשרות להשאיר את הרהיט בבית ופשוט למכור אותו לדייר הבא שנכנס לדירה. כמובן שלא תמיד זה שיקול ענייני כי לעתים מדובר על פריט אומנות או כלי מוזיקה גדול ולא רוצי להשאיר אותו בבית. לעומת זאת אם מדובר על שולחן אוכל או על ארון הזזה גדול אולי כדאי לנסות למכור אותו אפילו במחיר נמוך יותר ולהשאיר את הבלגן מאחור.

בכל שאלה ועניין הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לספק לכם תשובות.

דילוג לתוכן