שירותי הובלה

 
קיבלתם החלטה לעבור משרד או דירה? אם כך, כדאי שתקראו את המאמר שלהלן, ובו טיפים חשובים להעברה של משרדים, דירות או כל מקום אחר בצורה חלקה ומהירה.

הדבר החשוב ביותר שיש לחשוב עליו בהקשר של שירות הובלות הוא מועד המעבר, שכן בשעות הדרושות לצורך העברת ציוד לא תהיה אפשרות לספק מענה ללקוחות. למשרדים: השיטה הטובה ביותר היא לבחור ביום מנוחה של העובדים יום שישי למשל. אפשרות נוספת היא לבצע את המעבר בשעות מאוחרות, אחרי שפעילות המשרד מסתיימת.

גם לבעלי דירות פרטיות שבוודאי עובדים בכל ימות השבוע, עדיף לדחות הובלה לסופי שבוע או לשעות מוקדמות/מאוחרות ביממה.ניתן לבצע את ההעברה גם במהלך חול המועד סוכות או פסח תקופות שבהן חלה ירידה משמעותית בפעילות העסקית במשק. מרביתם המוחלט של מבצעי שרות ההובלות עובדים לכל אורכה של היממה ובמיוחד בשעות לא שיגרתיות.

הובלת משרדים

בשלב הראשון יש לארוז את כל החפצים בארגזים ולסמן אותם נכון. בנוגע לציוד מחשבים עדיף שניתוק המחשב יתבצע על ידי מקצוענים, וייארז בצורה אופטימלית, כדי שדבר לא ילך לאיבוד. חשוב ביותר לסמן את הארגזים, בדגש על שם העובד, המחלקה שבה הוא עובד והאזור שבו הוא יישב במקום החדש. שלב זה הינו באחריות העובדים.

בשלב השני, יש להעביר את כל הארגזים והרהיטים למשאיות ההובלה. בכדי לבצע זאת בצורה נכונה, יש לעשות שימוש בעגלות הרמה. אם יש ציוד שלא ניתן להוציאו דרך המדרגות, ניתן לעשות שימוש במנוף. שירותי הובלה המשתמשים במנוף לרוב חוסכים לכם זמן יקר, וההובלה מתבצעת בצורה יעילה יותר.כשהמשאית תהיה מלאה, היא תמשיך בנסיעה למשרד החדש. שם יהיה צורך לפרוק את כל הארגזים. חשוב לבצע את הפריקה תוך התייחסות לשמות העובדים והמחלקות. יש לזכור, שבשונה מהובלת בית, בהעברה של משרד ארגז שלא יגיע ליעדו ילך לאיבוד. כל המשימות שצוינו כאן נמצאות באחריותה של חברת ההובלה.בכדי לייעל את כל התהליך ולמנוע בלבול, כדאי שאחד העובדים, או אפילו המנהל עצמו, ילוו את כל המעבר מתחילתו ועד לסופו המוצלח. שירותי הובלה מוצלחים תלויים תמיד ביכולת שלנו להבין את הכל בזמן אמת.איך מתכננים את המעבר שיהיה חלק ומהיר?תכנון נכון הוא הערובה שלכם למעבר חלק ונוח.


התקשרו עכשיו: 072-2646001


איך נכון להתכונן כשזמינים שירותי הובלה?

בראש ובראשונה יש להכין את העובדים מראש לתהליך הצפוי. כדאי שהעובדים יצמצמו את מספר החפצים הנמצאים במשרד למינימום האפשרי, שכן הדבר יכול לחסוך בעלויות לחברה, שתזדקק לפחות עובדים ומשאיות. כמו כן, העובדים צריכים לארוז את החפצים שלהם בעצמם בצמוד למועד המעבר.

חשוב ביותר לבחור במועד נוח למעבר המשרד, כפי שפורט לעיל, וזאת כדי לגרום למינימום אי נוחות הן ללקוחות והן לעובדים של המשרד.בנוסף, יש לבחור בחברת הובלות שערוכה לספק את השירות הדרוש. יש לזכור שלא כל חברה שמעבירה דירות יכולה להעביר גם משרדים. שירותי הובלת משרדים דורשים ציוד הובלה מתוחכם יותר, היערכות להתמודדות עם ציוד מחשבים וכמובן צוותי עבודה הרבה יותר גדולים.

חשוב ביותר לבחור חברת הובלות המעניקה את שירותי ההובלה הרלוונטיים לנו והמתייחסים אלינו ואל צרכינו הייחודיים ולא כאל עוד לקוח. הובלת משרדים או בתים יכולה להיות פשוטה יותר ונעימה יותר אם עובדים עם אנשי המקצוע הנכונים.

חברת זוארץ הובלות מתמחה בהעברה של משרדים ודירות, והיא ערוכה להעברה מקצועית ומהירה של מקומות בכל סדר גודל.